Sayfalar

30 Mart 2013 Cumartesi

White Blazer




*Sevgili ekürimin de söz ettiği üzere ertelenmekten sıyrılıyor ve ilk postum geliyor. İşten gelmiş olmak, miniklerle  uğraşmanın yorgunluğu, koltukta biraz şekerleme, veee çekimler başlasın. İlk çekimlerden öğreniyorum ki iş kolay değil hele de koca bir flashın yoksa gece çekim yapmak hiç hiç kolay değil, olsun yine de eğleniyorum sonunda post sizlerle.

**Ceketle bir iş çıkışı rastlaştık ve bayıldım. Bir kere keten ve sezona çok uygun. Henüz kullanmamış olsam da evirdim çevirdim neler yapabiliriz bir baktım. Gündüzleri gezmelerde tozmalarda işlerde, akşamları davetlerde, hatta küçük bir ayakkabı değişimiyle bile harika uyumlar gösterebilir.

*** Ben olsam sanıyorum bordo süpergalarımla ve koca bordo bir çantayla iş yolunu tutabilirim. Ama siz stilettolar ile de denemelisiniz.;)





 jacket/pimkie- tshirt and glasses/burberry- dresess/mango- jean/ koton******

   
                              

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder