Sayfalar

15 Mayıs 2013 Çarşamba

BB krem geldi Bağyaaaan(İç ses: CC'si çıktı bile a kuzum, ne sayıklıyorsun?)

             

Aslında bu post uzun zamandır beklemekteydi, erteleme işinde iyiyiz. Ama bir yandan iş, bir yandan da şahane yüksek lisans( oh mon dieu!) derken epeeeeeeey yorulduk.

Makyaj gibi hayat damarlarımızda akan bir gerçekle uzun zaman ayrı kalamazdık elbet! Şükür, uyandım ve hemen eksikleri tamamlamaya başladım.


Not: Hocam bunları okuyorsanız o raporları halledicem.
Not2: Ödevime "O kadar da saçma değil" dediğiniz için çok mutluyum, nokta.




Clinique, iyi iş çıkarmış diyerek ortadan giriş yapayım. Vichy BB krem muhabbeti ortada bu kadar dönerken, bizzat ellerimden yazıdır, reklam değildir, üstelik "Bedava mı sandın, para virip aldım şikerüm(Leman Çıdamlı tonlamasıyla lütfen)!".


Not: Paraben içermiyor diye okudum, ama siz de bakın(Gözleri az gören babaanne mode on).


Genelde Clinique ürünlerini seviyorum. Superdefense SPF15 almaya gidip, bununla geri döndüm ki, az iş değil.

 









Superdefense SPF 15 de şahane, ama hem iki iş görsün, hem fondöten olsun, ıvır zıvır derseniz, alın.





Gelelim kapatıcılığa. Bende 10/11 alacak kadar iyi oldu. Fondöten sevmem, seveni de pek haz etmem, ama bu iyi geldi be. Valla bakın. Hasoş Hanım(Hasibe asıl adı ama, "banel" olduğundan Hasoş dediriyor kendine)'ın botokslu suratında çok bi etkisi olmadı gerçi, yani on üzerinden on derken bunları da göze alın derim.

Aşağıda, şahane bileğimde denemelerimi görebilirsiniz. Ama siz en iyisi  Clinique'e bakın, hazır indirim varken işiniz görülsün.
...

Yok yok, sana demedim Hasoşçum, senin için başka çözümlere bakıcaz artık!

 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder