Sayfalar

14 Nisan 2013 Pazar

Lancaster - Infinite Bronze Liberty Powder Variations - Olabilecek En Şahane Bronzer (idi, artık Türkiye'de yok)


 Bu bronzer benim üç sene once Sevil'den edindiğim bir bronzer idi, müthiş bereketliydi, 130 TL idi, ama her bir kuruşu da hak eder idi.

İdi, diyorum, zira artık Türkiye'de satılmıyor. Atü'den falan bakındım, sadece ben kullanıyordum herhalde, Duty Freelerde de bulunmuyor.
 Görüldüğü üzre, rendesi ve fırçası da şahane idi. Fakat çok az kaldığı için belirgin bir şekilde sürülecek durumda değildi.

 Gönül rahatlığıyla şunu diyebilirim, her nerede bulursanız çekinmeden alın, hatta bulduğunuz yeri bana da haber verin. Fazla alınmasına gerek yok, bana 2 sene yetmişti, her gün kullanana da bir 1 sene yeter herhalde...

 Paraben konusunu bilmiyorum, zira turunculu şahane bir kutusu vardı fakat atmışım.

Şöyle bir şey(tıklayınız efenim). Görüldüğü üzre, şahane bir şey

Üstelik paraben de içermiyormuş yazdığına göre, iyi mi? Amaaaaaan, Dırahşan Gudde Hanıma bir sesleneyim, onun Ecnebi memleketinde oğlu vardı, belki onlar getiriverir...

:/

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder