Sayfalar

14 Nisan 2013 Pazar

Paraben Dilemması ve Murad


 Merhabalar efeem. Bu haftayı temizlik yaparak geçiren bir insan olarak en sonunda foroğraf makinesindeki fotoğrafları da yükleyebildim buraya. Zira temizliğin önemli bir kısmı da fotoğrafını çekeyim, atarım diye tuttuğum kimi şeylerden kurtulmaktı.

 Bu kimi şeylerden biri estetisyen ve güzel insan olan Deniz Hanımın tavsiyesiyle edindiğim Murad temizleme ürünüydü. Kendisi Yeditepe Üniversitesi Hastanesinin başarılı elemanlarındandır ve benim de lafını dinlediğim nadir insanlardandır. Dedi ki, cildinize daha yumuşak bir bakım yapsanız daha iyi olur. Dedim ki, neyle yapayım? Dedi ki, Murad ürünü kullanın. Falan filan. Tabi konuşma böyle geçmedi ama kısacası buydu.
 
 
 Ben epey kullandım, fena da değildi. lakin... Aradığım şahane temizlik duygusunu yaşadım desem yalan olurdu. Ben zaten Clinique temizleyicisinden memnundum, ondan iyi desem olmazdı. Bir kenarda, bekledi arada arada kullanmamla dibine epey darı ektim.
 
 
 
 
 
 
 
Bu kış geçirdiğim rahatsızlıktan sonra epey bir dikkatli olmama mukabil, "dur bakayım içeriğinde neler varmış?" dememle beraber nal kadar paraben türevlerini görmem bir oldu. Tamam, henüz bir kesinlik yok ama kardeşim, ben kanserden kıl payı paçamı kurtarmışım, bir daha kullanır mıyım? Yo dostum, yo... 
                                                              



 

  

Çok kötü, kullanmayın diyemem; vaad ettiği ciltte oluşan kızarıklıkları azaltmaktı, bende kızarıklık olmadığı için kesin  bir şey söyleyemiyorum. Ama fiyat - kalite dengesinde değer mi, pek sanmıyorum. 100 liranın üstündeydi 2012 temmuzunda, şimdi de azalmamıştır tahminim.
 





Aklından çok parası olanlar için denenebilir diyeceğim ağır kaçacak, iyi gelenlere iyi de gelebilir diyeyim. Rüknettin Beyin keser suratlı karısına iyi geldi mesela, kadın memnun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder