Sayfalar

30 Ağustos 2013 Cuma

Estee Lauder ve Sisley Göz Kalemleri Nasıldır?





Estee Lauder'ı neden seviyorsun deseler, bi zamanların efsanesi 7 Numara'dan örnek veririm: Akarı yoook, kokarı yok kardeş, mis gibi iş!

Fotopraflarda çok şahane çıkmadı ama, kalemlerin suya dayanıklılığı şahane. Bana rağmen iyi dayandılar ki; fiyat kalite dengeleri de gayet iyi.
Bunlar şahane göz kalemlerimden tanıtıcı bir kaç kuple. Allah da benim iyiliğimi versin zaten, Türkçe'yi de böyle katlettiğim için. Önce akıl sağlığı kardeş, öyle deme.


 


 Asansörlü kalem diye bir şey çıkardılar mirim, ben pek sevemedim. Zira, geri gitmiyor. E ben ne anladım o işten...En iyisi kalemtıraşla açabildiğim kalemdir, geri gitmeyen asansör mü olur allasen?

 

 Sisley kalemin arkasında böyle parlak bir top var, gerçeği söylemek gerekirse alış sebebim oydu. İçimde ruh hastası mı var sanıyorsunuz? Yo dostum, yo; hepşmşz kadar tuhafım. Sanki siz yaptıklarınızı çok mantıklı sebeplerle mi yapıyorsunuz?




Ellerim konusuna hiç girmiyorum, girenin canını yakarım. Kalıcılık ve benzeri noktalara on Numara beş yıldız verdim. Kullanın kullandırın. Tüketin, Tüketelim, Höarggggh!






Öperim çokça. :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder