Sayfalar

30 Ağustos 2013 Cuma

Parfüm Arayışları Vol:1




Söz konusu parfüm arayışım testır denen zımbırtılarla evime girmiş olan bu parfümle başladı.

Ya da şöyle diyeyim, geçen akşam Hande de bu parfümü kullandığını söyleyince, benim de gözlem altına aldığım bu kimyasalı acilen parfüm listeme katmam gerektiğini fark ederekten evdeki yığınla parfüm testırlarına daldım ki ne göreyim? Evde var! Ben de yanaaaaaaağ yanaaaaaağ alt nota, üst nota arıyorum, ki testırın arkasında insan gibi yazmışlar, bunlar bunlar var diye.

Fekat, ben su katılmadık bir yurdum insanı olduğumdan(gerçi üst-insanım vanım, aşağısı mümkün mü?) hiiiiiiiiiç okumaya gerek görmedim.

Ay anlatırken sıkıldım, sonuç şu: koku güzel. Hakikaten iyi. Kalıcılığı da iyi. Ev elbisemin(ev elbisesi diye de bir şey var efeeem. Niye? Çünkü biz asiliz. Sağol Sebastian, çekilebilirsin) üzerime boca etmiş olmamdan mütevellit sadece çalışma odamda ve antrede kalıcılığına şahit olabilidim ama, iyi yani.


Muttalip Bey'in karısı Fil Naciye almadan alın derim, zaten o kadın çok kıskançtır.

Öperim.

Not: Almak isteyenler için Tekin Acar'dan edinebilir. Ya da her nereden istiyorlarsa...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder